Tuesday, January 4, 2011

Pengedar Produk-Produk Alga Prima Diperlukan

Bird Nest With Cordycep (NEW!)
Cordyceps sinensis ialah sejenis fungus atau cendawan yang hidup subur di kawasan pergunungan melebihi 10,000 kaki dan paras laut di China, Nepal, Tibet dan Himalaya.

Dalam sejarah perubatan China, Cordyceps telah digunakan sejak 3-5 ribu tahun lampau sebagai tonik perangsang seks dan kesegaran hayat manusia. Ia juga dikenali sebagai makanan pemanjang hayat dan menjadi herba kegemaran Maharaja dan Maharani China semasa zaman dinasti lagi.Maharaja China ketika itu menggunakan Cordyceps untuk mengembalikan kekuatan badan akibat daripada penyakit yang kronik selain membantu merawat penyakit lemah tenaga batin dan sakit badan.

Data-data awal menunjukkan ahli perubatan China menggunakan Cordyceps sebagai tonik untuk merawat penyakit hati, paru-paru, kelemahan seksual, masalah buah pinggang, jantung, usus, asma dan sebagainya.


Bird Nest With Extra Collagen (NEW!)
Mempunyai kesemua khasiat sarang burung, produk ini mempunyai campuran produk terbaik dan asli dan mempunyai citarasa yang sedap. Diolah dengan campuran sarang burung terbaik, Madu, Misai kucing dan juga gula batu.

Dari segi kesihatan, produk ini mampu membantu penghadaman, memperbaiki sistem peredaran darah, membaiki suara, mengurangkan kesan penyakit Asthma dan memberi kebaikan keseluruhan sistem imun badan.

Soya Milk (Susu Soya)
Alga Prima™ membawa rasa Susu Soya Laban tanpa perasa, pewarna atau preservatif. Sebagai pengedar tunggal untuk Asia tenggara. Jenis-jenis:
- Rasa Asli
- Black Seed + Habbatus Sauda Blended
- 25% Goat Milk Blended


Oolong Tea (Teh Oolong)
Alga Prima™ menawarkan Oolong terbaik di dunia, Green Tea, dan Jasmine teh organik yang berasal dari gunung yang tinggi Ari di Taiwan. Teh Oolong kami telah memenangi Hadiah Emas Pertama dari 2009 Green Tea berprestij World Contest di Jepun dan Alga Prima™ kini menjadi pengedar tunggal dari pengilang.


Bird Nest (Sarang Burung)
Sarang burung Alga Prima™ merupakan produk kesihatan yang dihasilkan dan diproses dari sarang gua premi alam. Produk ini digunakan untuk menguatkan badan, menguatkan imuniti, melembabkan kulit, menjaga kecantikan, memberikan tenaga, dan meningkatkan metabolisme, sendi bantuan dan kesihatan tulang. Pengedar dan peruncit dialu-alukan untuk membeli dan menghubungi kami.


Spirulina (Spirulina)
Alga Prima™ menghasilkan dan menyebarkan Spirulina dalam bentuk pil tablet dan serbuk. Spirulina kami ditanam di air bersih dan murni yang merupakan hasil dari sebuah projek penyelidikan 20 tahun oleh sebuah universiti terkenal di Thailand.


Gift Sets (Set-set Hadiah)
Kami juga menawarkan pelbagai gift set teh dan produk sarang burung untuk dihantar terus ke rakan, teman dan orang-orang yang anda kasihi selama musim perayaan atau untuk acara-acara khusus.







JANA PENDAPATAN DENGAN ALGA PRIMA..
JOM JADI AGEN ALGA PRIMA!

HUBUNGI SEKARANG:

H/P: 019-9473373 (Gie)

Email: algaprimasb@gmail.com

**Agen/Pengedar bagi Daerah-daerah dalam Negeri Terengganu dicari dengan segera. Jadilah yang terawal! Call je.. Untung ni..


** Dimaklumkan bahawa ini bukan laman rasmi Alga Prima™ Sdn Bhd. Laman blog ini adalah inisiatif saya sendiri untuk mencari pengedar, peruncit atau pembeli produk-produk Alga Prima. **